miercuri, 4 iulie 2007

Mă enervează:

  • Siteuri gen Caţavencu, care folosesc diacriticele numai când au ei chef. Limba română este o limbă fonetică (adică scriem cum citim). Şi dacă vorbeşti cu ş şi ţ, fă bine şi scrie cu ş şi ţ.


  • Cuvinte ca: blogosferă, internaut, informatică, sit de internet. Toate aceste cuvinte sunt insulte.
  • Mâncărurile dulci.
  • Michael Bolton, Michael Schumacher, Becali/Columbeanu/Hilton, toţi politicienii şi 80% din jurnalişti.
  • Claxoanele, care eu cred că pot fi desfiinţate fără nici o problemă. Chiar sunt inutile. Sau dacă nu, măcar să le facă polifonice. Sau vorba unui amic, să le facă să sune tare şi înăuntrul maşinii celui care claxonează.
  • BO
  • Tot ce ţine de Yahoo.
  • Agenţii: imobiliari, de resurse umane, de asigurări. Pentru nici un motiv să nu le dai numărul de telefon, decât dacă vrei să fii sunat non-stop, să îţi intre ceva credit pe cartela Orange. Încerc să mă conving că astfel de agenţi sunt un rău necesar, dar necesitatea lor îmi cam scapă.
  • Siteurile cu flash excesiv şi cu sonor. Remedii: FlashBlock pt Firefox, Alt+F4 pt IE.
  • Zilele de luni.
  • iTunes: motivul pentru care nu am iPod.

Voi reveni, că mă enervează prea multe.

Niciun comentariu: